وتوی قطعنامه ضد ایرانی آمریکا توسط روسیه و چین صحت ندارد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

وتوی قطعنامه ضد ایرانی آمریکا توسط روسیه و چین صحت ندارد

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند روسیه و چین قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را وتو کرده‌اند. هیچ منبع معتبر خبری تا کنون اشاره‌ای به وتوی این قطعنامه توسط چین و روسیه نکرده است و از مجموعه تحولات پیرامون وضعیت قطعنامه هم انتظار نمی‌رود چنین اتفاقی رخ داده باشد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 14
کد خبر: ۵۴۸۲۲

به گزارش راهبرد معاصر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند روسیه و چین قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را وتو کرده‌اند.

 این قطعنامه به رأی گذاشته شده و نتیجه نهایی آن قرار است ساعت ۱۷:۳۰ به وقت نیویورک اعلام شود.

هیچ منبع معتبر خبری تا کنون اشاره‌ای به وتوی این قطعنامه توسط چین و روسیه نکرده است و از مجموعه تحولات پیرامون وضعیت قطعنامه هم انتظار نمی‌رود چنین اتفاقی رخ داده باشد.

پیش‌بینی‌ها بر این است که این قطعنامه حتی بدون وتوی چین و روسیه شکست خواهد خورد زیرا از ۹ رأی لازم برای تصویب هم برخوردار نیست.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده